Chocolate (rec.food.chocolate) all topics related to eating and making chocolate such as cooking techniques, recipes, history, folklore & source recommendations.

Posted to rec.food.chocolate

Default Ohjeia apurungon vaihtoon - katsastuksessa tuli hylky

Aika omituista näissä nettiviestinnöissä on malli "Stalin" läpimeno. Eli
vähintään joka toinen nimimerkki esiintyy ikäänkuin olisi vähintään seuraava
presidentistä. Tai herra ja hidalgo näytämässä ja komentamassa kuka saa
keskustella mitä ja kenen kanssa milloinkin.

Todellisuutta tällaisessa ökyilyssä on tuskin senttiä enempää totuusreaalia.
Eli faktat alkuun: Kun maahamme iski massiivinen "lapsipornosekoseko".
SUPO:n lanseeramana keppihevosena alettiin tosiaan sen varjolla imemään
netistä KAIKKEA mahdollista maan ja taivaan välillä jyränsä alle! SUPO-väki
kun sai sen sektorin pari tapausta parilla kytkentämuutoksella pois päiviltä
alkoi heidän pestipalkkansa näyttämään uhkaavasti loppumista ja siksi syitä
haluttiin keksiä mistä vaan. Oivallinen kohde oli myös rasismi. Vaan
pitkälti sekin loppui. Seuraavaksi siirryttin FBK tyyppisiin sivustoihin,
joissa heidän mielestään rehoittin "niinmaare perusteellisen säädyttömät
valokuvat"! Varmaan näistä kolmesta on jopa ihan "oikeasti" tehty ties mitä
kanteluita ja valituksia, koska edelläkerrotun materiaalin pako lähikuihin
on ollut leimallista, en yhtään epäile. Täällä kenties kuka tekaistu
nimimerkki julisti suureen ääneen, että jälleen kerran on FBK:n esittämään
materiaaliin haluttu pontevasti puuttua. Kehtasi jopa vedättää esiin, että
"lisääntyvästi nimimerkki neo:n esittämän takia?"

Mietitääs tovi mitä taustoissa oikeastaan loisii. Netissä kulkee puolisen
tusinaa osioita joissa olen vuosikaudet ongelmitta esittänyt jopa puolet
sielä vuosiin kirjoitetusta materiaalista! Ja nyt siis yhtäkkiä juuri
ydinalan kiivaimmilla sisäänajoviikoilla koukitaan yksi ja ainut lähinnä
pornokuvistaan huutia saanut nettiosio "muka" mun pilaamana kaatouhkaan? Hei
haloo pientä rajaa sentään arvon ydinterron aisankannattajat! Juu en epäile
yhtään, että KAIKKI maasamme kuiskittu edes symboolisesti ydinvastaisen
haluaa ydinalamme maanpetoksena tappaa siihen paikkaan keinojaan
kaihtamatta! Mutta tekemällä minut päätekijäksi FBK:n asiaan? Oikeasti
varsin kesyistä alastonkuvista muutamat kiusaantuneeksi tehneitten
valitusten pääarkkitehdiksi on kyllä härskiä potaskavedätystä! Nimittäin
tuskin edes TVO on ´kyennyt esittämään em. materiaalia mun esittämäkseni!

Juu kyllä myös minä olen kommentoinut. Joskus jopa kuvin, hyi kauhistus.
Mutta juttuni on aina perustunut liki 95% arkisiin lehti, kirja TV
tietomateriaalilainoihin. Ja jos ydinhallinnostamme jopa tämän kaltainen
materiaali on "perättömien syytöstensä lähteenä" olevinaan "rikos" niin
johan kuulkaas on IHME! Itse asiassa niin härski syytös, että lähetän VARSIN
herkästi jatkossa tällaisten takaa paljastuvat suoraan kansanväliselle
Amnestylle, jopa Euroopanneuvoston tutkintaan! Tuliko tämä nyt kerralla
selväksi arvon ydinhallinnon, TVO:n ja ties minkä NSA:n sensoreillemme, TÄ!!