Posted to alt.support.diabetes,alt.food.diabetic
Don Roberto Don Roberto is offline

Default Food for Thought

Did you know that Franz Kafka - who was born 130 years ago today -
starved to death at the ripe old age of 40 because his laryngeal
tuberculosis made eating too painful for him? Took about two months. The
starvation process, that is.

That was the good old days before the evil medical-pharmaceutical
complex bewitched humanity with intravenous feeding.

Don Roberto
"Ach",sagte die Maus,"die Welt wird enger mit jedem Tag. Zuerst war sie
so breit, daß ich Angst hatte, ich lief weiter und war glücklich, daß
ich endlich rechts und links in der Ferne Mauern sah, aber diese langen
Mauern eilen so schnell aufeinander zu, daß ich schon im letzten Zimmer
bin, und dort im Winkel steht die Falle, in die ich laufe."
"Du mußt nur die Laufrichtung ändern", sagte die Katze und fraß sie.